15 Kasım 2016 Salı

2017 Hedefleri #2 (Cildini Temizle)

Öncelikle kısacık, minicik bilgi.

Cildimiz vücudumuzdaki en geniş yüzeyi kaplar tabisii. E doğal olarak bizi dış etkilerden korur, ısı alışverişini düzenler (terleme ile). Bizim kalkanımızdır yani.

E haliyle kendisine iyi bakmak, bizim yararımızadır. Ancak ve ancak kendileri yıpranırlar da tabii ki bu kalkan olma görevinden dolayı :) 

Şimdi burada cilde şu, bu zarar verir diye anlatmayacağım. Siz onları biliyorsunuz zaten. Ben size severek kullandığım cilt temizleme makinesinden bahsedeceğim. Kendileri kendime verdiğim en güzel hediye bu zamana kadar (evet, kendim aldım, sevgili sevdiceğim almadı :)))

İşte buuu. Tabisi de LR'dan :)

Öncelikle ön yargılarım vardı. Söylemeden geçemeyeceğim. Yok şöööle süper, yok böööle mikemmel diyenleri abartıyor zannettim ama yanılmışım.

Yanıldığımı kabul ve itiraf ediyorum.

En büyük problemim ve 2017 hedeflerimden biri de cildimi düzenli olarak temizleyememem. Sabah akşam yani :) Makyajımı çıkarıp uyuma falan.

Bu hedefe kocaman bir tik atabilirim. Hedef tamamlandı ve bir alışkanlık haline getirildi sonunda.

Makine 1 yıldır bende ama düzensiz kullanıyordum. Sonunda çözümü hedef koymada buldum. Geldim - gördüm ve yendim.


Makine şarjlı. Her elektronik alet gibi 3 yıl garantili ve en önemlisi nanoteknoloji ile üretilmiş.
Akıllı teknoloji yani :)
Ve tabii ki Dermatest onaylı. Dermatest de ne derseniz Nedir Şu LR yazıma bir tık

Fırça başlığı değişiyor. Fırça da nanogümüş içeriyor.

Belki duymuşsunuzdur. Gümüş bakteri barınmasını önlüyor. Yoksa bu tarz fırçaları arındırmak, mikro organizmalardan temizlemek bir dert. Bu fırça nano gümüş (minnik gümüş tanecikleri) içermesinden dolayı antibakteriyel yani bakteri karşıtı.

Ben sabah akşam kullanıyorum. Kulanım süresi 1 dk. Sadece bu kadar.

Yüzümü köpük vs. ile yıkamıyorum. Bunu kullanıyorum.
Ha diyeceksiniz ki fırça sonuçta, tahriş etmez mi?

İşte Almanlar yine yapmış yapacaklarını. Tahriş etmiyor. Çünkü fırça dönmüyor. Sadece osilasyon (titreşim - salınım) yapıyor.

Peki başka ne yapıyor?
- Cildin nem dengesini düzenliyor.
- Yağ dengesini düzenliyor.
- Köpük, peeling vs. gibi temizleyicilere nazaran 10 kat fazla temizliyor.
şööle ki bebek poposu gibi oluyor valla yanaklarınız :)

Biz ailecek kullanıyoruz.

Bu güzel kız benim kuzenim. Sağ tarafa uygulamadan önce, sol taraf sonra. Işık oyunu değil. Deri altından temizlediği için renk böle açıldı valla. Biz de şoka girdik :) Siyah noktalar bile gitti.
Tabii bu genç cilt.

Bu da benim ağzım :) Cildimin nemsizliğinden ağız kenarı çizgilerim var. 
Uygulama sonunda yok :)

Neden? Mucize değil ya.
Titreşiyor dedim ya. Aslında yüz kaslarınızı çalıştırıyor makina. E kaslar çalışınca da ince çizgiler pufff yok oluyor. Metabolizma hızlanıyor. 
Sonuç mükemmel :)

Bu da eltim :) Ailecek deyince şaka yapmıyordum. 
Bunlar ince çizgi tabii.

Siz esas annemi görün :)

Ta taaaaa. Canım annem ya. Bu da olgun ve kırışık ciltlerdeki etkisi.
Fotoşok değil ne yazık ki :) 
Annem olur kendileri.


Bu da lekelerdeki açılma.
Açıyor çoook güzel açıyor hem de. 
Fotoğraftakilerden biri komşumuz. Biri eltimin ablası.

İşte bööle. Tabii hikmet makinede ama uygun krem vs. gibi kullanmak da şart.

Diğer ürünleri de deneyip, fotoğraflayıp paylaşacağım.

Umarım siz de benim kadar beğenmişsinizdir sonuçları.

Yakın zamanda cilt tiplerini ve özelliklerini de paylaşmak istiyorum ama ne dersiniz? 

Biraz uzun oldu. Zahmet edip okuyan herkese sonsuz teşekkürler :)









27 yorum:

  1. faydalı bilgiler canım. teşekkür ederim kendi adıma. cilt tiplerini ve özelliklerini paylaşmanı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiisi de. Yazısı hazır. Paylaşacağım :)
      Canım yaa ilk yorum senden :) Kucaklarım.

      Sil
  2. Neredeyse hiç bilmediğim alanlar bunlar. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz için :)

      Sil
  3. Sonuçlar başaralı görünüyor. Cilt tipleri ve özellikleri yazını da bekliyorum... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii yaa, ben de çok mutlu oluyorum böyle sonuçları gördükçe :)

      Sil
  4. Yaa gerçekten sonuçlara tekrar tekrar baktım. Bu ürünün fiyatı falan nedir canım. Tam benlikmiş. Ellerine sağlık. Ne faydalı bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gerçekten hayatımda kendime verdiğim en güzel hediye oldu. Çok tereddüt ettim almadan ama keşke daha erken alsaydım diyorum şimdi :)

      Canım bu makine + fırçası + krem şeklinde geliyor.
      499.90 :) yani 500 tl satış fiyatı
      iş ortağı olunca 357.10 tl indirimli olarak alabiliyorsun.

      Yine merak ettiğin bişiler olursa yardımcı olmaya çalışırım seve seve.

      Sil
    2. İnan ilk kez duyuyorum, çok ilginçmiş, annen de, sen de güle güle kullanın.
      Sevgiler :)

      Sil
    3. Teşekkürler ediyorum :)

      Sil
  5. Pek anlamamam bu tür konuları,
    Ama bilmekte de fayda var, teşekkürler efendim paylaştığınız bilgiler için... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler efendim güzel yorumunuz için.

      Sil
  6. Ay Elif, ne güzel. Okudum ama geç algılıyorum. Anneciğine de yapmışsın. Nereden alabiliyoruz yazarsan sevinirim. Emeğine sağlık Elif. Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam zaman ayırıp okuduğum için çok teşekkür ederim.
      Ablacım bu bir network firması olduğu için iş ortakları vasıtasıyla satılıyor. Bir LR iş ortağından alabilirsin ya da iş ortağı olabilirsin.
      Sen Ankara'daydın değil mi ablacım? Orada bunu yapan tanıdıklarım var. Eğer daha detaylı bilgi almak istersen onlarla görüşmeni sağlarım.
      Sevgiyle öpüyorum.

      Sil
    2. Sağ ol canım. Ben İstanbul'dayım. Küçük Çekmece ilçesi Halkalı semtindeyim Elif'ciğim.Ben de öpüyorum kızım :)

      Sil
  7. Bana da bir ara LR ürünleri için satış yapmam istenmişti ama bende dil olmadığı için yapamam demiştim. Parfümerilerini çok seviyorum. Testerlarını almıştım. ^^ Bu ürünü hiç duymadım sanırım sen satış danışmasın. Cidden harika bir ürünmüş. Teşekkürler bilgi için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sanırım 1 yıl falan oldu iş ortağıyım, evet. Ama sadece kendim kullanıyordum, satış falan yapmıyordum, kendi kullandıklarımı indirimli alıyordum. Hani üyelik parası falan yok ya, o yüzden ablam zorla beni de üye yapmıştı :)
      Ama şimdi kendi ön yargılarımı kırmaya karar verdiğimden beri yani :) b planı olarak bakıyorum buna. İş olarak yapmayı deneyeceğim bir yandan. Belki yapabilirim, belki yapamam zaman gösterecek :)

      Sil
  8. Güzel anlatım olmuş elif teşekkürler Bu ürünü kullanmadım deneyimle bakalım gelişmeleri takip edelim :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bakalım bir süre düzenli kullanayım, ondan sonra daha kesin sonuçlar alırım diye düşünüyorum :)

      Sil
  9. ☺ Düzenli kullanım sonunda yorumlarını bekliyorum o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :) Daha 1 ay oldu düzenli kullanıyorum. Şimdilik süper. Biraz daha geçsin yazacağım mutlaka :)

      Sil
  10. Aslında bu tür ürünlere pek güvenmemek gerek ama kullanıp memnun kalmışsınız, denenebilir. Araştırıp, alabilirim teşekkürler, elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeydim. Uzmanlığım etken madde olduğu için network olduğunu duyunca denememiştim bile. Sonra araştırdım, Alman malı olması benim için artı oldu, içerik maddeleri de uygun olunca düzenli kullanıcısı oldum. Siz de bir araştırın, memnun kalacağınıza eminim.
      Ben teşekkür ederim zaman ayırıp yorum yaptığınız için. Sevgiler :)

      Sil
  11. Vaoov... Sonuç inanılmaz gerçekten... Ben Braun'un hem tüy alıcılı hem de fırçayla temizleyici olanlarından kullanıyordum. Evet, sıkılaştırdı filan... Ama cildimdeki izlerin açılmasında, herhalde sınav haftası bitti ondandır diye düşünüyordum sjdskdsk. yine de böyle bir sonuç değildi herhalde, çünkü bu fark edilmeyecek gibi değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Başka cilt makinelerini hiç denemedim. Ne desem yalan olur o yüzden ama ikisini yanyana getirip fark var mı bir görmek isterdim :) Araştırmacı ruhuma söz geçiremiyorum :D
      Aslında burada olay makinede değil, fırçada. Sen tıpçısın, bilirsin. Fırça nanoteknoloji ile üretilmiş. İçinde microsilver var. Dermatest onaylı. Fırçada, kremleri de. O nedenle bu kadar etkili bence :)

      Sil
  12. Güzel sonuçlar alinmis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler. Bende memnun kaldım. Bir iki ay düzenli kullanımımı bozmazsam onu da paylaşacağım :)

      Sil

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz.