5 Mart 2017 Pazar

Satır Arası #mim 3

Satır arasından 3. mim geldi. Sevgili Ece ablamda beni taaaa Ocak ayında mimledi ancak tembel ben ancak fırsat bulabiliyorum bu mimi yapmaya.

Üstelik daha sırada bir sürü mim bekliyor.

Haydi başlayalım.

1) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın?
Tüm yazılan yorumlar benim için ayrı ayrı değerliler. Zannediyorum ki beni ilk olarak etkileyen yorumu yazarsam daha güzel olur.
Bloga ilk girdiğimde hiç takipçim yoktu. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Takip ettiğim blog da yoktu sanırım. Bir gece tesadüfen Hikaye Kalpli Kadın'ın bir yazısına denk geldim ve yorum yazdım. Kendisi bana cevap vermekle kalmayıp blogumu ziyaret etti ve ilk yorumumu bana kazandırdı.
O gece hissettiğim mutluluğu anlatamam :)



2) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mı? Varsa hangisidir?
Olmaz mı. Lisede okuduğum ve beni inanılmaz üzen bir kitap vardı.  Kitap bir otobiyografi aslında. Yazar babası ile olan ilişkisini anlatıyor bize, çocukluğunu. Sapık bir baba ve bu iğrenç figürün masum bir can üzerinde bıraktığı izler. Tabii beni şoklara sokmuştu böyle bir babanın var olabilmesi.
O yaşlarımda dünyanın güzellikler ile dolu olduğuna inanıyordum.
Kitabın adı: Babam Öldüğünde Ağlamadım
Yazar: Irıs GALEY



3) Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün, an ya da yıl var mı?
Tabii ki. Hayatımda beni değiştiren, geliştiren her an, her gün, her yıl benim için birer dönüm noktası.


Bir mimin daha sonuna geldik. Mim Ocak ayından olduğu için herkes yapmıştır diye düşünüyorum ancak yapmayanlarınız varsa lütfen buyrun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz.