29 Eylül 2016 Perşembe

2017 Hedefleri #1 (Erken Uyu ve Erken Uyan)

Böyle bir seri başlatmaya karar verdim.

Yaz tatilinin rehavetinin ardından uyku düzenim resmen yok!

Bu nedenle bende 2017 yılı için güzel bir yapılacaklar listesi hazırladım ve evet biliyorum 2017'ye henüz başlamamış olsak da yeni kararlarımı şimdiden madde madde uygulamaya başladım. Gerçi henüz ilk maddedeyim ama :/

Bakalım başarı sonucum ne olacak?

Listemdeki ilk hedefim şu:
* Sabah erken uyanmak :)

Benim için oldukça sıkıntı olan sabah uyanmalarını bir alışkanlığa dönüştürmek adına attığım bu adımın sonuçlarını 26 gün sonra paylaşacağım.
Malum bir davranışın alışkanlık haline dönüşmesi 26 gün sürüyormuş..

Şu an hedefimin 3.günündeyim:)

Hadi bakalım bana iyi şanslar..

Siz 2017 listenizi yapmaya başladınız mı?


6 yorum:

  1. Dilerim istediğin her şeyi başarırsın, ki ben başaracağına eminim. İnanmak başarmanın yarısı. Yarısını başarmışsın :) Bloğunu takibe alayım, daha yakından takip ederim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için ben de sana çok teşekkür ederim. Bak bu gün bitmeden, günü ne de güzel dilek ve temenniler ile sonlandırıyoruz, öyle değil mi? En azından benim suratımda bir gülümseme oluştu ve mutlu uyuyacağım :)

      2017 yılı sana ve bana uğurlu gelsin diyeyim o halde. Hedeflerimizi, hayallerimizi gerçekleştireceğimiz bir yıl olsun :)

      Sil
  2. Listenizin ilk maddesi çok güzel olmuş efendim,
    Erken kalkmak güzeldir, buradan herkese tavsiye ediyorum.
    Bu serinin devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kalkınca çok mutlu oluyorum ama benim sıkıntım gece oturmayı daha çok sevmem :) Sanıyorum bu madde benim baya bir zamanımı alacak. Ama seri devam edecek elbette :) 2017 hedeflerimi yaptıkça yazacağım :)

      Sil
  3. Ömrümün liste başı erken yatıp erken kalkmak oldu;) Demek ki sevmiyormuşum;)Daha Mutlu Yaşam bloğunun sahibesi bugün "21 gündegüç elinizde - Loise L. Hay" tavsiye etmişti.Ben alıcam.Okumadıysan göz at derim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmiyorum. Her yıl, yapılamadan bir sonraki yılın hedef listesine giriyor. Gece bizi çağırıyor hep demek ki :) Bir bakayım. Belki bu yıl hedefimi yapmamı sağlar.

      Sil

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz.