28 Eylül 2016 Çarşamba

Ebeveyn Banyosu Yenileme #1

Bu aralar ebeveyn banyomu yenileme olayına girdim. Tabii ki eşya alarak veya tekrar yıkıp yaptırarak değil.

Zaten henüz 2 yıllık evliyim ve evimize girmeden her odayı yaptırmıştık.

Sadece bu aralar değişiklik ihtiyacı duyuyordum. Ebeveyn banyomu dip bucak temizledim ve yapmak istediğim değişiklikleri, üzerinde oynamak istediğim eşyalarımızı yazdım.

Sonra sıvadım kolları :) Henüz daha başındayım.

Yenilensin banyolar derken ilk olarak tuvaletten işe başladım. Hem pratik hem de oldukça keyifli oldu bence.



Acemilikten ilk halini çekmeyi unutmuşum.

İhtiyacınız olan tek şey hazır satılan resimli yapışkanlar. Bunları Koçtaş'tan deneme amaçlı almıştım. 6 - 10 lira arası bir fiyatı vardı.


İçerisinden bir deniz yıldızını ayırdım ve onu da sifonun oraya yapıştırdım.


Ben beğendim. Oldukça sevimli oldu. 

Siz ne düşündünüz? Siz olsanız yaparmıydınız?



13 yorum:

  1. Güzel olmuş ellerine sağlık :) farklı projeler her zaman iyidir.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benimkiler kendimce işte :) Seninkilerin seviyesine gelmeme daha var :)

      Sil
    2. Ohoooo gelirsin beni geçersin hiç öyle düşünme insanın kafasında yeterki hayalleri olsun çiçek olur o ev :)

      Sil
    3. Neredesin bakıyım sen Mimden sonra bir şey göremedim :) Gerçi bende yokum :)

      Sil
    4. :)) Bu ara koşuşturmacalıydı. Bir süre giremedim.
      Fark etmişsin, çok sevindim :))
      Geldim ama şimdi :)

      Sil
    5. Haydi İpek haydiii neredesinnnn yeni konularla gel artık İpekkkkkk sesleniyorum sanaaaaa :))))

      Sil
    6. :)))))) Bu haftasonuna kadar yazabileceğimi umuyorum. O kadar yoğun geçti ki şu haftalar. Ancak girip okuyabiliyorum blogu :)))) Geliyorum geliyorum bugün yarın :D

      Sil
  2. Bu yayını kaçırmışım :)

    Efendim çok güzel olmuş, böyle küçük şeyler insanı mutlu ediyor değil mi? Üstelik çok maliyetli bir şey de değilmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle minik dokunuşlar gerçekten de insanı mutlu ediyor :) Teşekkürler efendim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  3. her şey şirin olsun diyosoooooon :)

    YanıtlaSil
  4. Aa çok güzel olmuşş sade şık ve eğlenceli hepiciği içinde ^.^ Kesinlikle evlenince yapıcam bunu kaydettim örneği. Hiç aklıma gelmiyor böyle şeyler benim :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Benimde gelmiyor çoğu zaman. Arkadaşımın ve ablamın fikirlerinden yararlanıyorum çoğu zaman :)
      Yap yap, çok keyifli oluyor :)

      Sil

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz.